טיקטוק, קלוז פריינדז, אמונגאס, סאבים ועוד הרבה מילים ומונחים שגורמים לנו פעמים רבות לחשוב שאנחנו פשוט לא מבינים את בני הנוער של היום ולא יודעים איך להזיז אותם.
עם ניסיון של מעל עשרים שנה בעבודה צמודה עם בני נוער בעולם השיווקי והחברתי, ישתף אותנו יניב במגמות, בטרנדים ובעיקר בדרכים להבין את השפה של בני הנוער ואת המוטיבציות שלהם.
כאנשי שיווק או אנשי חינוך, אין ספק שעלינו לדעת מה החלומות, מה הפחדים שלהם ומיהם הכוכבים האמיתיים אחריהם ילכו בעיניים עצומות.