כבר שמעתם על הכוח של סטוריטלינג, ועל היכולת שלו לתפוס תשומת לב, להתחבר לרגשות ולהניע אנשים לפעולה. עכשיו הגיע הזמן לקחת את הידע הזה לשלב הבא. בהרצאה נלמד עקרונות כיצד ליצור נרטיב לסיפור האישי והעסקי – איך יוצרים התחלה שתופסת תשומת לב? מי הגיבור האמיתי של הסיפור שלכם? מה התפקיד שלכם בסיפור? איך לייצר קונפליקט שיחבר אליכם לקוחות? כיצד ליצור סיום מנצח לסיפור?
סטוריטלינג לעסקים: להניע לקוחות לפעולה
רינת גרשפלד
CEO & Founder, Your Point
רינת היא מומחית לאומנות העברת המסר, מיומנויות פרזנטציה אפקטיבית וסטוריטלינג.
משנת 2007 עוזרת לחברות ולארגונים, למנהלים, בעלי עסקים וליזמים לספר סיפור באופן מרתק, להעביר פרזנטציה בביטחון ולהיות דוברים אפקטיביים.