מדי יום אנחנו נחשפים לאלפי מסרים פרסומיים והתחרות על תשומת הלב של הלקוחות שלנו הפכה למאתגרת יותר מאי-פעם. יצירה והפצה אפקטיבית של תוכן ברשתות החברתיות הפכה לכלי עבודה חיוני ובכך עוסקת הרצאה זאת.
כיצד מצליחים לבלוט מתוך ההמון? כיצד ניתן לנסח ולהעביר את המסרים שלנו בצורה אפקטיבית? כיצד ניתן לרתום את העוצמה של הרשתות בכדי להשיג את המטרות שלנו?
במסגרת ההרצאה תומר יציג את השלבים ביצירת פוסטים ומאמרים, החל משלב הרעיון, דרך ניסוח הנראטיב, הכתיבה וההפצה. ההרצאה תלווה בדוגמאות רבות ובטיפים מעשיים ומוכחים.
איך פוסט נולד? (ומה עושים איתו אחר כך...)
תומר צוקר
מנהל שיווק בחברות טכנולוגיה בינ"ל ומנטור בתחום השיווק
תומר צוקר, מנהל שיווק בכיר, בעל ניסיון של 20 שנה בשיווק, מכירות ופיתוח עסקי בתאגידים טכנולוגיים בינלאומיים.
תומר משמש כמנטור בתחום השיווק ליזמים, חברות סטארטפ ועמותות, הוא מרצה ומנחה סדנאות בנושא שיווק, תוכן, שיווק באמצעות שותפים, Social Selling ומיתוג מעסיק.
תומר מתמחה ברשת LinkedIn ובמהלך השנים האחרונות העביר סדנאות והדרכות לאלפי משתתפים לרבות מנהלי מכירות ושיווק, מנהלי פיתוח עסקי, יזמים, מהנדסים, מפתחים ועוד וכן ליווה פרויקטים בתחום המיתוג האישי ו-Social Selling מבוססי LinkedIn. תומר הוא מייסד-שותף של קהילת Linkers (מומחי LinkedIn) הכוללת למעלה מ-8,000 חברים.